ÖDEME VE TESLİMAT

1) Müşteri, siparişlerinin ödemesini banka havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) ile SATICI adına kayıtlı bulunan Halk Bankası ve Vakıfbank hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilir.

2) Siparişin ödemesi müşteri tarafından sitemiz üzerinden her türlü kredi kartınıza online tek ödeme imkanımızdan yararlanarak da yapılabilmektedir. Online ödemelerde siparişin sonunda müşterinin kredi kartından tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde müşterinin kredi kartına para iadesi 5 iş günü içerisinde yapılacaktır.

3) Sipariş Bedeli İadesi

EFT ve havale yolu ile ödemesini yaptığınız siparişlerinizin NRF Gıda Yiyecek İçecek Paz. San. Ve Dış Tic. Ltd. Şti .( SATICI)’ dan kaynaklı veyahut mücbir sebeplerin varlığı sebebiyle siparişlerin iptali durumunda; SATICI, beş iş günü içerisinde ürün bedelini müşterinin banka hesabına (işlemin bankamatikten kartsız olarak yapılması halinde, iade için müşteriden banka hesap bilgileri iletmesi istenir ve bu banka hesabına iade yapılır.) iade eder. Ancak, iade işlemi için müşterinin banka hesap bilgilerini ve/veya kredi kartı bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmesi gerekmektedir. Ancak kredi kartı ile yapılan ödemelerde, SATICI ilgili ürünün bedelini bankaya iade etmekle, müşterinin bankası yaptığı sözleşme ve iade kuralları çerçevesinde, ürün bedeli müşterinin bankası tarafından belirlenen dönemde kredi kartınıza iade edilir. Bu halde yaşanacak aksaklıklardan SATICI sorumlu değildir.

4) Teslimat

Sipariş edilen ürünlerin kargoya teslim edilme süresi kural olarak 3 iş gününü aşmaz. Bununla birlikte saat 14:00′ ten önce sipariş edilen ürünlerin aynı gün kargoya teslim edilmesine gayret edilmektedir. Temini zaman alan ürünler için kargoya teslim edilme süresi 3 iş gününü bulabilir. Kargoya teslim edilme süresinin 3 günü aşmasının muhtemel olduğu durumlarda (hükümet kaynaklı verilen kararlar, idari kararlar, kargoların çalışma süresi gibi öngörülemez hallerde) sürecin aksaması ihtimali söz konusu ise SATICI tarafından müşteriye bilgilendirme yapılır.

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için müşteri gün içinde bulunduğu yerin adresini (mahalle, sokak, cadde, bina no ve kapı no, il, ilçe açık adres olacak şekilde )teslimat adresi olarak bildirmelidir. Aksi halde ürünün teslim edilememesi, kargo görevlisinin kargoyu iade etmesi halinde SATICI’ nın sorumluluğu doğmaz.

Müşterinin talepleri, sipariş sonunda belirlemiş olduğu teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli SATICI tarafından ürünler sipariş sayfasında belirtilen kargo firmasıyla gönderilecektir.

Müşteri, SATICI şirketin müşteri temsilcisine ulaşarak danışarak teslimat şartları konusunda ayrıntılı görüşebilir. Kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir. Yurt dışı siparişleri için info@ranchito.com.tr ile iletişime geçilebilir.

5) Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa; ödeme sayfası sonucunda müşteri bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da SATICI’ nın sorumluluğu mevcuttur.

Lütfen dikkat ediniz!

Müşteri, sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğü paketleri, teslim aldığı kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmelidir. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsa; kargo firmasına tutanak tutturmalı ve ürünün iadesini talep etmelidir.

Müşteri tarafından ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği ve ürünün taşıma esnasında hasar görmediği kabul edilmektedir.

Ürün hasarlı ise: müşteri hazırlamış olduğu tutanağı en kısa zamanda +90 216 380 65 02 numaralı faksa gönderip durumu info@ranchito.com.tr mail adresine bildirmelidir. Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde SATICI şirketin yetkililerince paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanması sağlanacaktır. Bu e-posta içinde müşteri ürünü neden iade etmek istediğini kısaca açıklayarak ürün ile ilgili çalışmaların hızlanmasına yardımcı olabilir.